JAK NAJÍT NÁPADY NA TVORBU ONLINE PROGRAMŮ

Chceš pro své klienty vytvořit online produkt, jen nemáš žádné nápady, o čem by měl být? Tak přesně pro tebe je tento článek, ve kterém ti dám pár tipů a postup, jak to dělám já.

Vždy je dobré věnovat pozornost tomu, co bude přinášet tvůj online program. Tvůj nápad pak odráží nebo přímo vystihuje výsledek, který v programu slíbíš / garantuješ.

Následně tento výsledek odráží ziskovost prodejů.

Proto při hledání nápadů musíme vždy myslet hlavně na naše klienty / klientky a jejich potřeby.

1/ POCHOP A SEPIŠ

K tomu, abys měla skvělé nápady na tvorbu online programů i služeb potřebuješ dokonale pochopit svého cílového / srdcového / ideálního klienta.

Jakmile se ti toto podaří, máš nápadů kopec, své programy tvoříš přesně na situace a problémy klientů. Následně je ziskově prodáváš.

Jak to ale udělat, abys své klienty opravdu pochopila:

1) velmi dobře a jasně si svého klienta definuj (nepotřebuješ kreslit, ani dlouze sepisovat avatara), hlavní je vědět a znát, v jaké situaci se klient nachází v kombinaci s tím, s čím ty můžeš pomoci

2) sepiš si konkrétní situace, které klient dnes a denně prožívá, protože to je většinou to, s čím klient potřebuje skutečně pomoci (např. hubnutí – pokud klient neprožívá denní situace ve formě zadýchávání se, nespokojeností s postavou, zdravotními problémy, šatníkem, sníženým sebevědomím …. atd, nemá důvod hubnout)

3) jakmile si vše sepíšeš, máš celou knihovnu nápadů na své online programy a služby. Avšak vybírej ty, které jsou pro klienty největší prioritou. Pokud ti není jasné, co je pro ně největší prioritou, více s klienty mluv a ptej se, např. při konzultacích.

2/ CHOĎ MEZI NĚ

Chodit mezi klienty je nezbytné v každé fázi podnikání, neboť jejich potřeby, a také nákupní chování se mění.

Proto se účastni různých setkání, networkingů, seminářů, nebo jakýchkoliv jiných setkání, kde mohou být tvoji klienti.

Tato setkání mají více výhod:

1) představíš sebe a svoji práci – jsi vidět, slyšet.

2) Potkáš se s klienty osobně, můžete si společně popovídat a také můžeš v průběhu konverzace zjišťovat, co klienti potřebují. Tímto se krásně tvoří i vztahy s klienty.

3/ HLEDEJ INSPIRACI MEZI PODNIKATELI

Každému doporučuji udržovat s dalšími podnikateli / podnikatelkami přátelské vztahy. Vzájemně si tak můžete přinést podporu, motivaci a inspiraci do další práce.

S některými můžeš mít tak dobrý vztah, že si vzájemně sdílíte a promujete svoji práci např. doporučením, rozhovory, či sdílením a označením příspěvků na sociálních sítích. Tito přátelé jsou vždy ochotni poradit, podpořit, nebo dát tip na skvělý nápad.

Tímto způsobem já podporuji své klientky, sdílím jejich práci, natáčíme rozhovory a jsou umístěny v knihovně TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ, která dnes a denně narůstá o nové a nové spokojené klientky. Na knihovnu se podívej tu >>>KNIHOVNA TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ<<<

POZOR! Vnímat někoho jako konkurenci, či cokoliv kopírovat NE! Toto do podnikání vůbec nepatří.

Také můžeš být součástí, nebo si sama vytvořit přínosný Mastermind, kde si vzájemně s podnikateli, kteří jsou na stejné „úrovni“ podnikání přinášíte hodnotou, nápady, rady a tipy.

4/ JAK TO DĚLÁM JÁ

Pokud chci vytvořit pro klientky produkt, a hledám nápad, dělám přesně tyto kroky:

1) Vytvořím si příjemné, tiché prostředí

2) Vezmu si papír a propisku a začnu se soustředit na pocity a problémy, které mají moje klientky

3) Píši si, co aktuálně řeší, a s čím potřebují pomoci

4) Ze všech těchto situací si vyberu jednu nejvíce prioritní a důležitou

5) Tuto situaci / problém, se kterým klientkám budu aktuálně pomáhat si napíši na další čistý papír

6) Na základě velikosti a složitosti výsledku zvolím nejvhodnější online program, který následně vytvořím

Vždy posuzuji:

  • Časovou osu, za jakou je možné výsledek dosáhnout
  • Náročnost výsledku – zda je možné jej dosáhnout formu samostudia, nebo je potřeba osobní podpora
  • Zda lze dosáhnout výsledku skupinově nebo individuálně

7) Nakonec se na základě těchto všech informací rozhoduji, jaký online program vytvořím, jakou formou a kdy.

Základem je vždy přijít na to, o čem program bude a s jakým výsledkem – to určuje úspěšnost prodeje.

Čím prioritnější problém či situace – tím si produkt koupí více klientů.

Věřím, že vám tento postup pomůže najít skvělé nápady.

Přeji Vám hodně úspěchů a spoustu spokojených klientů,

Markét

Pokud chceš přesný návod na tvorbu a prodej WEBINÁŘŮ, klikni zde na WEBINÁŘ LEVOU ZADNÍ

Možná bys chtěla vytvořit a prodat vlastní ziskový online kurz, přidej se mezi nás do programu a klikni tu na ONLINE KURZ S JEDINEČNÝM PŘESAHEM, a společně tvůj ZISKOVÝ online kurz VYMYSLÍME + VYTVOŘÍME + PRODÁME.

Autorka článku: Markéta David Tisa

Markéta David Tisa ⚜️Naučím tě VYMYSLET+VYTVOŘIT+PRODAT ZISKOVÉ webináře, online kurzy a mentoringové programy, od NÁPADU až po PRODEJ, i bez technických nebo prodejních zručností. . ⚜️Přináším do online uvědomění: ⚜️ÚSPĚŠNÝ prodej online programů ZÁVISÍ na správné TVORBĚ A PRODEJI, nikoli POUZE na prodeji. ⚜️Proto PŘESTAŇ prodávat "MENSTRUAČNÍ KALHOTKY CHLAPŮM" a staň se TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ pro své klienty.