Jak ti může „obyčejný“ WEBINÁŘ přinést VELKÉ příjmy?

WEBINÁŘE jsou dlouhodobě podceňované online programy. Málokdo se s nimi chce „patlat“, protože se většinou prodávají za pár drobných.

WEBINÁŘE však v sobě mají obrovskou sílu, a mohou do podnikání přinést skutečně velké až statisícové příjmy.

JAK TO UDĚLAT?

Na to, aby ti webinář skutečně vydělával, a přinášel krásné příjmy, je nutné je umět rozlišovat podle ÚČELU, tzn. k čemu webinář slouží, kam přes něj klienty dále povedu, a kde je v produktovém portfoliu umístěn.

A protože vím, že málokdo si dokáže určit účel webináře, a na tomto základě jej vytvořit, rozdělila jsem webináře do 3 ZÁKLADNÍCH SKUPIN / DRUHŮ tak, aby to pochopil, a uměl používat úplně každý.

Pojďme tedy na to.

Všechny tyto 3 skupiny / druhy webinářů tě dokonale naučí online kurz WEBINÁŘ LEVOU ZADNÍ, klikni zde >>>> WEBINÁŘ LEVOU ZADNÍ <<<<

1/ WEBINÁŘ = MAGNET

Magnet je produkt, který nabízíš zdarma, výměnou za email, přes vstupní stránku na webu.

Samotný webinář může být umístěn na webu ve členské zóně, na skryté stránce, nebo jej můžeš posílat emailem.

Webinář magnet má účel:

  • dáváš povědomí o tvé práci, značce
  • představíš svoji práci, dáváš potenciálním klientům „ochutnávku“, jak vypadá spolupráce s tebou, jakou máš energii, jak pracuješ, a jaký problém či situaci jim vyřešíš
  • buduješ svoji expertízu, vztahy s klienty, a důvěru ve tvé produkty a služby

Už i přes tento webinář zdarma můžeš prodávat, a to těmito způsoby:

  • na děkovací stránce magnetu mít umístěn malý placený produkt, na něj navázat upselly (pozor, musí úzce navazovat na téma ve webináři magnetu, aby klienti nakupovali)
  • nastavit si mailové sekvence, které se spustí ihned po zadání emailu na vstupní stránce, kde klientům postupně představíš svoji práci, a pak dáš nabídku. Ideálně udělat formou příběhu.

2/ WEBINÁŘ KAMPAŇOVÝ

Přesně tento webinář ti dokáže vydělat statisíce korun během velmi krátké doby.

Kampaňový webinář se používá v kampani, ve které prodáváš placený produkt – jaké hodnoty je na tobě.

I tento kampaňový webinář má jasně daný účel a ten je = prodávat.

A jak to udělat, aby se ti podařilo v tomto webináři skutečně prodat:

  • musí být „předjezdec“ placeného produktu – jeho hlavní obsah ukazuje klientům, co přináší tvůj placený program, dává ochutnávku
  • v tomto webináři ukážeš, co umíš tak, aby ti klienti uvěřili, že jim skutečně pomůžeš a zaplatili
  • kampaňový webinář má jasně daný obsah a osnovu, která vede klienty k nákupu
  • úzce navazuje na celou kampaň, vše musí do sebe zapadat a působit profesionálně
  • je potřeba tvoje neutuchající energie a vášeň pro to, co nabízíš

Doporučuji tento webinář vést živě, a mít k měnu vytvořenou prezentaci, která pomůže vizuálně vidět, a lépe vnímat důležité informace.

Ideální je použít stejnou grafiku a vizuál, jako v celé kampani – jsi lépe zapamatovatelná a klienti cítí, že jsou v tvém programu.

3/ WEBINÁŘ PRODEJNÍ

Je to klasický webinář, který prodáváš. Má několik podob formou levnějšího programu na webu tzv. otvíráku, nebo jej můžeš vést živě v určité datum, třeba ve FB skupině.

Doporučuji vhodně zařadit do produktového portfolia, kde klienty povedeš k dalšímu, návaznému nákupu, neboť úplně samotný webinář nepřinese velké příjmy (jinak je tomu v případě velké databáze klientů / fanoušků, kteří nakupují opakovaně).

Doporučení pro začátek podnikání: Pokud jsi na začátku podnikání, je tento webinář pro tebe vhodný, i když není součástí produktového potrfolia nebo marketingového trychtýře (funnelu), neboť si zde můžeš trénovat komunikaci s klienty. Později je však potřeba přidávat další online programy, protože samotný webinář tě v podnikání neuživí.

Proto i tento webinář musí mít daný účel = další nákup.

Webinář prodejní, za který nám klienti platí, musí být sestaven tak, aby jim přinesl výsledek.

Tento výsledek určujeme podle délky webináře a jeho podpory, tzn. připojení klientů přímo na Zoom, možnost klást otázky, dosledování …. atd.

POZOR! Je nutné, abychom si byly jisti, že námi zvolený výsledek lze skutečně ve webináři dosáhnout (řídíme se průměrem). Pokud je výsledek složitější, volíme raději jiný online program, např. trénink, výzvu či online kurz.

Jak můžeš i ty VYTVOŘIT ZÁŽITEK pro své klienty / klientky, nejlépe metodou VVP (VYMYSLI+VYTVOŘ+PRODEJ online program jako jeden celek):

Nauč se, jak VYMYSLET + VYTVOŘIT + PRODAT WEBINÁŘE úplně od NÁPADU až po konečný PRODEJ v online kurzu WEBINÁŘ LEVOU ZADNÍ klikni zde >>>> WEBINÁŘ LEVOU ZADNÍ <<<<

Chtěla bys mít raději online kurz – skvělé, zde najdeš online program ONLINE KURZ S JEDINEČNÝM PŘESAHEM klikni zde >>>> ONLINE KURZ S JEDNINEČNÝM PŘESAHEM <<<<

Možná tě láká něco naprosto excelentního, chtěla bys být součástí KOMUNITY TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ, která je unikátní na trhu. STAŇ SE součástí KOMUNITY TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ klikni zde >>>> STAŇ SE součástí KOMUNITY TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ <<<<

Přeji ti hodně úspěchů při tvorbě a prodeji NEZAPOMENUTELNÝCH ZÁŽITKŮ pro tvé klienty,

Markét

Autorka článku: Markéta David Tisa

Markéta David Tisa ⚜️Naučím tě VYMYSLET+VYTVOŘIT+PRODAT ZISKOVÉ webináře, online kurzy a mentoringové programy, od NÁPADU až po PRODEJ, i bez technických nebo prodejních zručností. . ⚜️Přináším do online uvědomění: ⚜️ÚSPĚŠNÝ prodej online programů ZÁVISÍ na správné TVORBĚ A PRODEJI, nikoli POUZE na prodeji. ⚜️Proto PŘESTAŇ prodávat "MENSTRUAČNÍ KALHOTKY CHLAPŮM" a staň se TVŮRKYNÍ ZÁŽITKŮ pro své klienty.